.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضعف عملکردی ، عامل تغییر مدیران
نماينده مردم ساري در مجلس تغيير مديران استاني و شهرستاني براي اجراي سياست‌ها را امري طبيعي دانست و گفت: مديراني كه ضعف عملكردي داشته و توان اجرايي مناسبي براي تحقق برنامه‌ها نداشته باشند، تغيير و تعويض آنها در دستور كار مديران ملي قرار دارد...
ضعف عملکردی ، عامل تغییر مدیران

نماينده مردم ساري در مجلس تغيير مديران استاني و شهرستاني براي اجراي سياست‌ها را امري طبيعي دانست و گفت: تغيير و تعويض مديران استاني ضعيف در دستور كار مديران ملي است.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد اظهار داشت: با توجه به تغييرات قابل ملاحظه در كابينه قبلي و معرفي افراد جديد و تازه نفس در كابينه به عنوان وزير طبيعي است كه انتخاب معاونان و مديران استاني از اختيارات وزرا‌ست.

وي افزود: چون ديدگاه‌هاي جديد و سياست‌هاي اجرايي نو و تازه به درون وزاتخانه‌ها وارد شده است، طبيعي است كه براي اجراي اين سياست‌ها و برنامه‌هاي جديد مديران و مسئولان استان متناسب با سياست‌ها بايد برگزيده شوند، به نحوي كه عملكرد اجرايي دستگاه‌ها در انطباق و تناسب با برنامه‌هاي وزارتخانه به نحو مناسب و مطلوب عملياتي شود.

سخنگوي كميسيون صنايع مجلس تغيير مديران استاني و شهرستاني را امري طبيعي دانست و خاطرنشان كرد: مديراني كه ضعف عملكردي داشته باشند و توان اجرايي مناسبي براي تحقق برنامه‌ها نداشته باشند، تغيير و تعويض آنها در دستور كار مديران ملي قرار دارد.

نماينده مردم ساري در مجلس تاكيد كرد: در استان مازندران نيز با چنين شرايط و فرآيندي روبه‌رو هستيم و در اين ارتباط وزارتخانه‌ها با برخي از نمايندگان مازندران در حال مذاكره و رايزني هستند.

وي با اشاره به اينكه شخصاً به دخالت نمايندگان در امور اجرايي، تغيير و تعويض‌ها عقيده‌اي ندارم، اضافه كرد: فكر مي‌كنم دستگاه‌هاي اجرايي با توجه به اصل تفكيك قوا و براساس مصلحت‌هاي سازماني تصميم‌گيري كنند و نمايندگان صرفاً بحث نظارت بر امور اجرايي و انطباق با قانون را مد نظر قرار دهند.

يوسف‌نژاد يادآور شد: به عنوان يك موضوع مهم بحث تثبيت مديريت‌هاي موفق و تقويت مديريت‌هاي متوسط را بايد مد نظر قرار دهيم.

وي در پايان گفت: اين نكته نيز قابل ذكر است كه در سازمان‌ها و دستگاه‌هاي تخصصي بايد از افراد قوي، موثر و كارا استفاده كرد/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.